5 aug. 2013

La mare cu copilul



Anul acesta Mădălina a respirat pentru prima dată aerul sărat al mării. Conştienţi de faptul că un avantaj deosebit al mării sunt aşa numiţii “aerosoli”, iar aerul marin este bogat în săruri de sodiu, calciu, magneziu care au efecte pozitive asupra tactului respirator al micuţilor, dar şi asupra imunităţii, am urmat un drum de 5 ore spre mare.

Cel mai mult i-a plăcut la mare jocul în nisip. Alături de găleată, lopăţică dar şi alte jucării şi-a petrecut foarte bine timpul. A rămas rezervată în ceea ce priveşte apa mării, fiind cu greu convinsă sa intre în mare. Nu am forţat să intre în mare, dar am apelat la piscina gonflabila care fiind umplută cu apa de mare am puso pe ţărm. Treptat s-a obişnuit cu apa, dar nu a îndrăznit să facă o bălăceala adevărata.
             
         În primele zile am stat la plajă până la ora 11.00 şi am ţinut-o pe Mădălina, cu mici excepţii, sub umbrelă. Nu am avut probleme, iar faptul că marea oferă o mulţime de beneficii avalanşa de senzaţii, privelişti şi lucruri noi, educative pentru orice copil de 3 ani, curios sa descopere lumea din jurul lui a făcut-o să spună: „este marea mea, o să mai venim la mare”.         

Pe lângă aceste aspecte, alături de prietenii de care ne-am odihnit, a învăţat o sumedenie de lucruri şi alte mesaje importante pentru ea. Ne bucurăm că i-a plăcut la mare şi de faptul că un copil care iubeşte marea va deveni un adult care iubeşte marea şi care va conştientiza de necesitatea protejării mediului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu