18 aug. 2015

Gînduri și evenimente noi sau JURNALUL de la 5 ani!

 Nu am mai scris de mult pe blogul Mădălinei. Așa se întîmplă că noi maturii de fiecare dăm vina deseori că am avut un program încărcat și nu am avut timp. Totuși, în această perioadă au rulat o multitudine de evenimente, care mi-aș dori cu desăvîrșire să rămînă în amintire atît pentru noi părinții, cît și pentru Mădălina. Atunci cînd va crește și dacă va dori va răscoli în aceste gînduri și își va da seama despre cele petrecute în jurul ei. Și așa cum am remarcat mai sus o să fac o listă cronologică a celor mai tari evenimente care mi s-au întipărit în memorie. 

1. Ne-am despărțit de Picături muzicale și am început a frecventa dansurile moderne. Îi place foarte mult dansurile, plus că vedem și unele tendințe benefice gen: ținuta scenică, figuri noi etc. În casă cînd aude muzica de la tv o frig tălpile și dansează permanent. 

2. Am descoperit că are dezvoltat un spirit adînc de a arăta moda. Desigur că la aceasta vîrstă fiecare copil este un bun actor pentru părinții săi. Totuși remarc că tendința este pronunțată și de faptul că poate schimba în decurs de 10 minute mai multe ținute vestimentare. 

3. Grădinița o frecventează cu mare plăcere. Nu avem probleme la acest capitol. Am o admirație plăcută despre faptul că nu arată de dimineață tot felul de probleme. Personal eram diferit tare nu imi plăcea la grădiniță. Mădălina pe această dimensiune este foarte bravo. Plus că asimilează foarte rapid atît poieziile cît și alte genuri de activitate. Mai greu mi se pare că i se dă desenul, dar îi place să desene. A pozat artistic.

4. În sfîrșit poate merge bine cu bicicleta. De firea ei nu este fricoasă, dar a întîmpinat unele dificultăți în primele luni. Acum se descurcă binișor ceea ce ne face să ne bucurăm că nu vom fi nevoiți să ducem noi bicicleta la deal.

5. Desigur că putem evidenția o maturitate în găndire și acțiuni. A devenit mai dependentă, dar încă cuvîntul mama fă-mi adu-mi este la ordinea zilei. Îi place foarte mult să fie în rol de prințesă și să i se îndeplinească orice dorință. Dar oare nu am fost așa și noi. Am fost, dar nu ni se îndeplineau toate dorințele. Erau alte timpuri. Ne străduim și noi să nu dezvoltăm aceste aspecte.

6. A participat la deschiderea muzeului Constantin Stere. A recitat și o poiezie despre steagul tricolor. A avut emoții în fața publicului, dar a rezistat.

7. Un capitol aparte rămîne a fi ziua de naștere de 5 ani. S-a pregătit și a așteptat cu nerăbdare acea zi de 12 iunie 2015.
A invitat pe toți să vină la zi de naștere. A rămas tristă de faptul că nana Tania a plecat în Italia și nu va participa la sărbătoare. După cîteva vorbe pe skipe cu nana a înțeles că asta este situația.

8. Pe parcursul verii a vizitat Cetatea Sorocii, Lumînarea. La bunici s-a jucat mult cu cățelușa Laica, motănașii Pătosu și Timidosu. Pe văcuța Dumitra a aduso de la păscut, iar Negriței i-a dat de mîncare. la fel și urecheații s-au bucurat de desert. Îi plăcea de felul cum se comporta purcelușul Giorgi, dar și alte animale din grădina bunicii. La bunica de la Florești s-a jucat cu verișorii: Vlad și Iana.


9. Am descoperit că îi place foarte mult să se bălăcească în bazin. Își arată dorința de a învăța să înoate. Depune efort, dar încă persistă o oarecare frică de apă. E și normal la vîrsta această, dar am impresia că rapid va învăța să se descurce în apă.

10. Are camera ei și este un vis de a Mădălinei îndeplinit.  

Un comentariu:

  1. The Star Grand at The Star Gold Coast - JTM Hub
    JTM has 김해 출장샵 created a 세종특별자치 출장샵 brand-new interactive entertainment 거제 출장안마 destination on the 당진 출장안마 Gold Coast. JTM's award winning resort, The Star 천안 출장마사지 Gold Coast,

    RăspundețiȘtergere